A turizmus az internetre költözik?
A turizmus az internetre költözik?
Rovat: Internet | Dátum: 2009-04-22 15:53:55 | Írta: Partner

Andrew Pozniak, a Google szakértője az április 29-i DigitalFestival-on az internetes utazásszervezés gyors térhódítása kapcsán tart előadást a turisztikai szektorra váró kihívásokról és lehetőségekről.


Az nem meglepő, hogy a néhány éve oly sikeres fapados légitársaságok foglalásaik 98%-át az interneten keresztül bonyolítják. A PhoCusWright  elemző cég adata azonban ennél már jóval megdöbbentőbb, és egy alapvető átalakulást vetít előre: 2009-ben Európában összesen mintegy 253 milliárd eurót fognak költeni nyaralásra és egyéb turisztikai célokra. Ennek a hatalmas összegnek a 32%-át, 80 milliárd eurónyi (azaz körülbelül 24 ezermilliárd forintnyi) utazást várhatóan az interneten foglalják le a pihenni vágyók. Világosan látható tehát, hogy az üzleti sikerüket a színes katalógusokra építő utazási irodáknak alapjaiban kell átformálniuk stratégiájukat, ha az elkövetkező években is az iparágban szeretnének maradni hisz a trend egyértelműen azt mutatja, hogy hamarosan még nagyobb szerepet fog kapni az online rendelés a turizmus területén. A legfejlettebb európai piacokon amilyen például az Egyesült Királyság az internet részaránya már idén is meg fogja közelíteni az 50%-ot, az USA-ban pedig már meg is haladta azt.


Andrew Pozniak, a Google turisztikai szakértője a XXI. század azon kihívásairól és lehetőségeiről fog beszélni, amelyekkel a beutaztató szektor (beleértve a hazai szállodákat és a vendéglátóipar minden további szereplőjét) már jelenleg is szembesül, a belföldi piacra értékesítő utazási irodáknak pedig hamarosan meg kell küzdeniük.

Andrew Pozniak
Az elmúlt tizenöt évben Andrew a marketing számos területén dolgozott. Karrierjét a Thomson Travelnél kezdte, ahol a cég tengerparti és repülő-útjainak specialistája volt. A London Business School MBA diplomája és a vezető amerikai sales- és marketingtanácsadó, a ZS Associatesnél szerzett konzultációs tapasztalatok után csatlakozott a Le Meridien hotellánchoz, ahol a cég online tevékenységét irányította. Miután a Le Meridient sikeresen eladták a Starwood Hotels and Resorts-nak, Andrew csatlakozott a Google londoni irodájához, ahol az EMEA-régió (Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezető turisztikai szakértője lett.


Andrew Pozniak

A DigitalFestival
A tavalyi teltházas rendezvény után 2009-ben ismét megrendezésre kerül a DigitalFestival (presented by BrandFestival®) a Republic Advertising & Branding és a Neo Interactive szervezésében. A programban további neves külföldi és hazai vezetők beszélnek az online világban szerzett tapasztalataikról és az innovatív digitális megoldásokról. A válság évében válaszokat kapunk olyan húsbavágó kérdésekben is, mint a kampányok költséghatékony kivitelezése a digitális platformokon, az online média helyes aránya a teljes médiamixben vagy a hagyományostól eltérő, alternatív marketingeszközök megfelelő és mérhető, nem pedig pusztán divatból történő alkalmazása.
Részletes, illetve szórakoztató információkat a hivatalos weboldalon - www.digitalfestival.hu, valamint a fesztivál blogján http://digitalfestival.blog.hu találnak az érdeklődők.

A Google
A Google innovatív keresőtechnológiái emberek milliói számára teszik elérhetővé a keresett információkat nap mint nap. A céget 1998-ban Larry Page és Sergey Brin, a Stanford Egyetem PhD-hallgatói alapították. A Google ma a világ egyik legértékesebb webes vállalata minden nagyobb piacon. A cég hatékony hirdetési programja mérhető eredményeket nyújt a legkisebb és a legnagyobb vállalkozásoknak egyaránt, miközben hasznos információkkal szolgál felhasználóinak. A Google főhadiszállása a Szilícium-völgyben van, irodái pedig megtalálhatók szerte Amerikában, Európában és Ázsiában. További információért látogassa meg a www.google.hu-t.





2007 - 2017 © Minden jog fenntartva!
OLVASTAD MÁR?


Régi a számítógépe? A Linux különböző disztribúciói tálcán kínálják a megoldást.